środa, 3 grudnia 2014

Jak rysuję oko w kolorze (film)?


Tak jak obiecałam filmik o tym jak rysuję oko w kolorze, przepraszam, że na początku tak miotam kamerą, ale nie chciała współpracować.
Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Gdyby ktoś był zainteresowany muzyką:
1.Glass Animals- Gooey
2. Cathedrals-Harlem

Dzisiaj post wyjątkowo zwięzły, ale to ze względu na późną godzinę i wizję wstania jutro o 7 rano. Zresztą nie mam co tłumaczyć bo wszystko widać na filmiku :>

Niestety bloger troszkę zjadł jakość zarówno obrazu jak i dźwięku :/

4 komentarze:

  1. Ciekawe na swój sposób :) Aczkolwiek brakuje mi czegoś, więcej :P
    Przy okazji również i ja zapraszam na swojego bloga, troszkę tak życiowo :)
    http://giev18.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam o zdjęcie "mojego" Oka :D jakie cudowne :D ja tam jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń